Continu NPS meten

Continu klant reacties inzichtelijk

Al geruime tijd is duidelijk dat klanten die jouw organisatie hoog waarderen, meer besteden, vaker terugkomen en vrienden en collega's informeren over deze unieke experience. Om als bedrijf bij de top te komen van meest "gewilde" bedrijven is het noodzakelijk om goed inzichtelijk te hebben wat je klanten waarderen zodat je hieraan concrete verbeter stappen kunt verbinden.

Klanttevredenheidsonderzoeken zijn vaak lang en uitgebreid, eigenlijk wil je je klanten hier helemaal niet mee vermoeien. Doormiddel van onze korte evaluatie enquête (max. vijf vragen) kan je kleine onderdelen in het volledige proces meten. Op deze wijze kan je precies evalueren welke onderdelen in het klant proces goed gaan, en welke extra aandacht nodig hebben.

Op deze manier werkt continu NPS
  • Eerst bepalen we welke elementen uit het klantproces we meten gaan.
  • Hierna bepalen we hoe & wanneer we gebruikers uitnodigen.
  • Hierna kan je in een overzicht de resultaten zien, per business unit, per periode en eventueel benchmarkingen maken
  • Met de resultaten kan je je klantbeleving optimaliseren

Lees ook: NPS berekenen, NPS berekenen tool en NPS meten.

Zorgvuldig naar je klanten luisteren

Door zorgvuldig naar je klanten te luisteren kan je met jouw onderneming het onderscheid in de markt maken.

  • Door zorgvuldig te luisteren naar je klanten kan je erachter komen waar het klant process gewaardeerd wordt en waar verbeteringen noodzakelijk zijn.
  • Tevreden klanten >besteden meer, doen herhaal aankopen en vertellen over deze unieke experience
  • Het verhogen van klanttevredenheid is geen kostbaar proces, vaak gaat het erom iets net even slimmer te doen
  • Door je klanten een unieke service experience aan te bieden kan je hogere prijzen vragen voor je product.

Gratis en vrijblijvend meer informatie ontvangen

Vrijblijvend meer informatie over dit onderwerp ontvangen? We sturen het je graag per e-mail toe!