Al geruime tijd is duidelijk dat klanten die jouw organisatie hoog waarderen, meer besteden, vaker terugkomen en vrienden en collega's informeren over deze unieke ervaring. Om als bedrijf bij de top te komen van meest "gewilde" bedrijven is het noodzakelijk om goed inzichtelijk te hebben wat je klanten waarderen zodat je hieraan concrete verbeterstappen kunt verbinden.
Klanttevredenheidsonderzoeken zijn vaak lang en uitgebreid, eigenlijk wil je je klanten hier helemaal niet mee vermoeien. Door middel van onze korte evaluatie enquête (max. vijf vragen) kan je kleine onderdelen in het volledige proces meten. Op deze wijze kan je precies evalueren welke onderdelen in het klantproces goed gaan, en welke extra aandacht nodig hebben.
Op deze manier werkt continu NPS- Eerst bepalen we welke elementen uit het klantproces we gaan meten.
- Hierna bepalen we hoe & wanneer we gebruikers uitnodigen.
- Hierna kan je in een overzicht de resultaten zien, per business unit, per periode en eventueel benchmarkingen maken
- Met de resultaten kan je je klantbeleving optimaliseren
Lees ook: NPS berekenen, NPS berekenen tool en NPS meten.
Door zorgvuldig naar je klanten te luisteren kan je met jouw onderneming het onderscheid in de markt maken.
- Door zorgvuldig te luisteren naar je klanten kan je erachter komen waar het klant process gewaardeerd wordt en waar verbeteringen noodzakelijk zijn.
- Tevreden klanten >besteden meer, doen herhaal aankopen en vertellen over deze unieke ervaring
- Het verhogen van klanttevredenheid is geen kostbaar proces, vaak gaat het erom iets net even slimmer te doen
- Door je klanten een unieke service ervaring aan te bieden kan je hogere prijzen vragen voor je product.
Wil je meer informatie of een gratis voorstel op maat?
Bel met onze accountmanager Jos Smit MSc voor een persoonlijk advies via 050 - 55 32 690.
Of laat hieronder je gegevens achter. Dan sturen we je meer informatie of een gratis voorstel op maat.