Verzamel klant reacties met de enquête zuil van Onderzoekdoen.nl
Om je dienstverlening verder te kunnen verbeteren is het belangrijk reacties te ontvangen van klanten. Hoe beoordelen ze jouw dienstverlening in het algemeen en hoe worden specifieke onderdelen van de dienstverlening ervaren.
Met de enquête zuil van Onderzoekdoen.nl kan je klantervaringen verzamelen tijdens of net
na het interactiemoment, bijvoorbeeld als een klant je winkel verlaat of na een gesprek
op de beurs.
Met de enquête zuil kan je een of enkele vragen stellen of juist een hele enquête.
Voor wie?
De enquête zuil is breed inzetbaar en is te gebruiken voor verscheidene onderzoek doelstellingen.
- Retail / winkels
- Beurzen
- Sportscholen
- Zorgcentra
- Horeca
- Etc

Vragen? Neem contact met ons op: 050 - 55 32 690 (kantoor Groningen) of 030 - 227 18 75 (kantoor Utrecht).
Een enquête zuil wordt ook wel een smiley paal, IPad enquête of feedback paal genoemd. Bekijk ook de prijzen voor de enquête zuil en een smiley enquête maken of klanttevredenheid zuil.
Waarom?
- Om een dienstverlening op te bouwen aan de hand van de wensen van de klant is het belangrijk continu klantreacties te ontvangen, op deze manier kan je snel inspelen op de wensen/eisen van de klant. Klanten vinden het fijn om feedback te geven helemaal als hier ook écht wat mee gedaan wordt.
- Sommige klanten hebben niet de tijd om een gebruikelijk onderzoek in te vullen. Door middel van een feedback zuil krijg je ook van de “drukke klanten” een reactie.
- Goede resultaten? Deel deze eenvoudig zodat potentiële klanten zien hoe jouw bedrijf gewaardeerd wordt. Deel je resultaten met Google voor een “star-rating” in Google.

Gratis en vrijblijvend meer informatie ontvangen
Vrijblijvend meer informatie over dit onderwerp ontvangen? We sturen het je graag per e-mail toe!