Gebruik de enquête zuil van Onderzoekdoen.nl als feedback tool om klantreacties te verzamelen
Om je dienstverlening verder te kunnen verbeteren is het belangrijk feedback te ontvangen van klanten. Hoe beoordelen ze jouw dienstverlening in het algemeen en hoe worden specifieke onderdelen van de dienstverlening ervaren. De enquête zuil van Onderzoekdoen.nl is een mooie feedback tool voor het realtime ontvangen van feedback van verschillende plaatsen.
Met de enquête zuil van Onderzoekdoen.nl kan je feedback verzamelen tijdens of net na het interactiemoment, bijvoorbeeld als een klant je winkel verlaat of na een gesprek op de beurs.
Met de enquête zuil kan je een of enkele vragen stellen of juist een hele enquête, hierdoor kan je de feedback tool zo inrichten zoals jij dat prettig vindt.
Voor wie?
De enquête zuil is breed inzetbaar als feedback tool en is te gebruiken voor vele verscheidene onderzoek doelstellingen.
- Retail / winkels
- Beurzen
- Sportscholen
- Zorgcentra
- Horeca
- Etc

Vragen? Neem contact met ons op: 050 - 55 32 690 (kantoor Groningen) of 030 - 227 18 75 (kantoor Utrecht).
Een enquête zuil wordt ook wel een happy or not zuil, smiley paal. of feedback paal genoemd. Bekijk ook de prijzen voor de enquête zuil en een smiley enquête maken.
Waarom?
- Om een dienstverlening op te bouwen aan de hand van de feedback van de klant is het belangrijk continu klantreacties te ontvangen, op deze wijze kan je snel inspelen op de wensen/eisen van de klant. Klanten vinden het fijn om feedback te geven helemaal als hier ook écht wat mee gedaan wordt.
- Sommige klanten hebben niet de tijd om een regulier onderzoek in te vullen. Door een feedback zuil in te zetten als feedback tool krijg je ook van de “drukke klanten” een reactie.
- Goede resultaten? Deel deze eenvoudig zodat potentiele klanten zien hoe jouw bedrijf gewaardeerd wordt. Deel je resultaten met Google voor een “star-rating” in Google.
