Onderzoekdoen.nl is expert in het uitvoeren van mystery shopping
Wil je weten hoe de service en klantgerichtheid in jouw winkel, horeca gelegenheid of bedrijf ervaren wordt? De Mystery Shoppers van Onderzoekdoen.nl testen het.
Een goede klantbeleving is van cruciaal belang
Er wordt steeds meer online gewinkeld. Klanten komen naar (offline) winkels en bedrijf toe om écht geholpen te worden. Wanneer
klanten zich als een koning voelen in jouw winkel/horecazaak dan komen ze terug en bovendien delen ze deze ervaring met vrienden en kennissen.
Hoe het werkt?
Het Mystery shopping onderzoek van Onderzoekdoen.nl bestaat uit een aantal concrete fases.
- Opzet fase
Allereerst wordt het doel van het Mystery Shopping bepaald. Zal het onderzoek zich voornamelijk richten op een aantal vooraf bepaalde specifieke kenmerken, of meer op de beleving, of beide? - Mystery Shoppers uitzetten
De Mystery Shoppers gaan op pad. In een dashboard worden de resultaten realtime inzichtelijk. - Evaluatie fase
De resultaten worden geanalyseerd en voorzien van duidelijke conclusies en aanbevelingen waarmee de organisatie verder kan. Ook worden er afspraken gemaakt voor het opnieuw uitvoeren van het onderzoek.

Wat levert het op?
- Bruikbare inzichten om de klantgerichtheid te vergroten
- Verschillen tussen verschillende business units worden inzichtelijk
- Ontwikkelingen worden inzichtelijk
- Toetsen of formule nageleefd wordt

Gratis voorstel op maat?
Bel met onze accountmanager Jos Smit MSc voor een persoonlijk advies via 050 - 55 32 690.
Of laat hieronder je gegevens achter. Dan nemen wij contact op met jou!