Altijd beschikken over de juiste informatie
Voor klantgerichte organisaties is het van cruciaal belang te weten hoe klanten denken over je winkel. Wat waarderen ze, wat gaat er goed en waar is ruimte voor verbetering?
Door het (continu) meten van prestaties worden concrete verbeterpunten inzichtelijk en kan er structureel gewerkt worden aan de organisatie.
Onderzoekdoen.nl kan je op diverse manieren helpen om informatie te verzamelen. We kunnen je complete
(klant)onderzoek uitvoeren of je kunt zelf aan de slag met onze
enquêtetool voor het zelfstandig uitvoeren van een enquêteonderzoek.
Data direct vanuit de winkels verzamelen we door middel van mystery shopping of door middel van een
enquêtezuil.
Waarom?
Bruikbare informatie is van cruciaal belang om bij te kunnen sturen en het bedrijf vooruit te helpen. Immers, om te kunnen verbeteren moet je eerst weten wat er niet goed gaat.
- Bruikbare informatie verzamelen vormt de basis om de organisatie te verbeteren.
- Verschillen in perioden en tussen verschillende vestigingen worden inzichtelijk. Welke winkels handelen wel volgens de formule en welke niet?
- Door echt naar je klanten te luisteren weet je wat de wensen zijn, hier op inspelen levert commerciële voordelen op.
- Doordat medewerkers weten dat ze getest worden doen ze direct een stapje extra!
We helpen je graag!
Ben je opzoek naar bepaalde informatie maar weet je niet goed welke onderzoeksmethode toe te passen?
Neem contact met ons op, we helpen je graag! Je kunt ons kantoor in Groningen bereiken op: 050 - 55 32 690, ons kantoor in Utrecht is te bereiken op: 030 - 227 18 75. Je kunt ons ook altijd een e-mail sturen.
Zelfstandig Enquêteonderzoek uitvoeren
Zelf aan de slag met enquêteonderzoek? Met onze krachtige enquête tool kan je zelfstandig enquêteonderzoek uitvoeren. Kom je er even niet uit? Dan helpen we je graag weer op weg.
Meer informatie Enquête Tool
Mystery Shopping
Onze mystery shoppers zijn de ogen van jouw klanten. Wordt er in de winkels gewerkt volgens de formule? Doen medewerkers een stapje extra voor de klanten? Onze Mystery Shoppers zoeken het uit.
Meer informatie Mystery Shopping

Enquêtezuil
Een paar korte concrete vragen aan je klanten? Gebruik de enquêtezuil, een leuke speelse manier om antwoorden te verzamelen van je klanten.
Meer informatie Enquêtezuil
Wil je meer informatie of een gratis voorstel op maat?
Bel met onze accountmanager Jos Smit MSc voor een persoonlijk advies via 050 - 55 32 690.
Of laat hieronder je gegevens achter. Dan sturen we je meer informatie of een gratis voorstel op maat.