Verzamel klant reacties met de Smiley Paal van Onderzoekdoen.nl
Om je dienstverlening verder te kunnen verbeteren is het belangrijk reacties te ontvangen van klanten. Hoe beoordelen ze jouw dienstverlening in het algemeen en hoe worden specifieke onderdelen van de dienstverlening ervaren.
Met de Smiley Paal van Onderzoekdoen.nl kan je klantervaringen verzamelen tijdens of net na het interactiemoment, bijvoorbeeld als een klant je winkel verlaat of na een gesprek op de beurs.
Met de Smiley Paal kan je een of enkele vragen stellen of juist een hele enquête.
Voor wie?
De Smiley Paal is breed inzetbaar en is te gebruiken voor vele verscheidene onderzoek doelstellingen.
- Retail / winkels
- Beurzen
- Sportscholen
- Zorgcentra
- Horeca
- Etc

Bekijk ook: feedback paal.
Waarom?
- Om een dienstverlening op te bouwen aan de hand van de wensen van de klant is het belangrijk continu klantreacties te ontvangen, op deze wijze kan je snel inspelen op de wensen/eisen van de klant. Klanten vinden het fijn om feedback te geven helemaal als hier ook écht wat mee gedaan wordt.
- Sommige klanten hebben niet de tijd om een regulier onderzoek in te vullen. Doormiddel van een feedback zuil krijg je ook van de “drukke klanten” een reactie.
- Goede resultaten? Deel deze eenvoudig zodat potentiele klanten zien hoe jouw bedrijf gewaardeerd wordt. Deel je resultaten met Google voor een “star-rating” in Google.

Wil je meer informatie of een gratis voorstel op maat?
Bel met onze accountmanager Jos Smit MSc voor een persoonlijk advies via 050 - 55 32 690.
Of laat hieronder je gegevens achter. Dan sturen we je meer informatie of een gratis voorstel op maat.