Smiley zuil
Voor het peilen van de wensen voor het restaurant maakt ASML gebruik van de smiley zuil van Onderzoekdoen.nl. Door middel van enkele vragen die doormiddel van een smiley plaatje beantwoord kunnen worden doet ASML navraag naar wat de medewerkers vinden van het restaurant van ASML.
De Smiley zuil van Onderzoekdoen.nl was voor ASML uitermate geschikt omdat op een eenvoudige en snelle wijze reacties van medewerkers verzameld konden worden. Het beantwoorden van de vragen met de Smiley
zuil kost slechts enkele minuten.
Grote voordelen voor organisaties
Het uitvragen van enquêtes met behulp van de smiley zuil biedt vele voordelen:
- De interface is zeer eenvoudig en voor iedereen te bedienen, ook voor mensen die minder handig zijn met computers
- Wachttijd kan goed gebruikt worden om een enquête in te vullen
- Het is niet nodig om respondenten per e-mail uit te nodigen
- Er zit geen tijd tussen het moment van aankoop en het invullen van de enquête

Vragen? Neem contact met ons op: 050 - 55 32 690 (kantoor Groningen) of 030 - 227 18 75 (kantoor Utrecht).
Een smiley zuil wordt ook wel een feedback paal genoemd.
Hoe het werkt?
- Bedrijven of organisaties kunnen of zelf een enquête inrichten of dit laten doen door Onderzoekdoen.nl of een van haar partners.
- Op geroosterde tijden kunnen specifieke enquêtes opengezet worden. Dit kan per moment ingesteld worden.
- Resultaten komen realtime binnen in een tool welke uitgebreide mogelijkheden biedt voor het verwerken van de resultaten.
- De werking van de zuil wordt continu in de gaten gehouden. Op afstand kan in de gaten gehouden worden of de zuil "online" is. Problemen kan je zelfstandig op afstand oplossen (maar we helpen je hier graag bij).

Wil je meer informatie of een gratis voorstel op maat?
Bel met onze accountmanager Jos Smit MSc voor een persoonlijk advies via 050 - 55 32 690.
Of laat hieronder je gegevens achter. Dan sturen we je meer informatie of een gratis voorstel op maat.